In cadrul studiului au fost analizate 17 produse tip croissant cu crema de cacao, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii, in luna decembrie 2014.

Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 17 tipuri de produse analizate:

  • 35.29 % din produsele analizate au in continut 5 E-uri;
  • 35.29 % din produsele analizate au in continut 6 E-uri;
  • 11.76 % din produsele analizate au in continut 7 E-uri;

Numarul de E-uri continute in produsele ce au facut obiectul studiului variaza intre 2 si 7 E-uri.

Studiul face parte dintr-un proiect de informare asupra produselor comercializate atat pe piata romaneasca, cat si pe cea europeana. Mai multe informatii gasesti pe www.teste-comparative.ro.