Romania a participat la targul „Global Food Marketplace” din Paris unde a lansat o noua marca de produse naturale – The Art of Dar, sub care sunt produse dulceturi si miere din doua regiuni ale Transilvaniei: Tarnava Mare si Valea Barcaului.
Gemurile si mierea de albine The Art of DAR  au fost lansate pe piata intr-o serie limitata, cate 1001 de bucati pentru fiecare zona: Tarnava Mare si Valea Barcaului. Preturile sunt si ele deosebite: fiecare produs costa 365 euro, iar banii stransi se vor imparti pentru dezvoltarea celor doua comunitati.

Produsele sunt unice si acest lucru se datoreaza calitatii superioare a produselor: mierea din Valea Barcaului si gemul, preparat după o reteta speciala a Gerdei Gherghiceanu din Viscri, regiunea Tarnava Mare. Aceste zone sunt recunoscute pentru biodiversitatea lor si pentru pamantul curat, fara urma de ingrasaminte chimice sau insecticide. Acestea sunt in serie limitata – un lot unic de 1001 bucati, iar pentru fiecare produs vandut vor fi plantati cinci stejari, care vor purta numele celui care a cumparat borcanul cu bunatati din Transilvania.

Pentru produsele naturale si pline de poveste din inima Transilvaniei, cei mai buni mestesugari locali au creat un ambalaj special, din sticla, argintat, realizat manual si inseriat, cu lingurita de argint cu logo-ul zonei si suport din stejar lustruit cu ceara de albine.

Produsele The Art of DAR sunt create pentru promovarea regiunilor Tarnava Mare si Valea Barcaului, a biodiversitatii bogate a acestora,  a mestesugarilor si produselor locale. Pot fi cumparate de pe site-ul www.artofdar.ro , din data de 22 octombrie.