Noul concept store este amplasat ultracentral, bucurandu-se de un spatiu de retail de lux la parterul cladirii Magheru One, ceea ce il face usor accesibil bucurestenilor in timpul liber din weekend sau dupa orele de birou. Un trend care creste in popularitate in retailul urban international, magazinele de tip pop up sunt spatii comerciale temporare cu un design inovativ si un profil dinamic, care mizeaza pe un grad ridicat de interactivitate, creand un impact relevant si aducand brandul mai aproape de publicul sau. 

Liliacul este un leitmotiv al Transilvaniei, aceasta regiune plina de legende unde supranaturalul reprezinta o componenta esentiala a spiritului autohton. LILIAC POP UP Store este conceput pentru a captura atributele definitorii ale brandului de vinuri LILIAC: curajul, simbolicul si pasiunea pentru fantastic.  LILIAC POP UP Store imagineaza o interpretare contemporana a celor mai iubite mituri ale Transilvaniei: sticlele de vin atarna cu susul in jos precum liliecii, decorul alb-negru subliniaza misterul si dramaticul nocturn, obiectele de iluminat amintesc de magnetismul lunii pline, in timp ce oglinzile circulare enigmatice, insertiile rosii si unicul jilt de catifea redau in tuse urbane legendele cu  Dracula si vampiri.

“Suntem foarte incantati de implementarea rapida a proiectului LILIAC POP UP. Acesta reprezinta o premiera in Romania si o abordare fresh a retailului urban, fiind conceput anume pentru a aduce vinurile noastre mai aproape de comunitatea pasionatilor de vinuri premium; LILIAC POP UP Store inventeaza un context nou si surprinzator pentru a crea o conexiune mult mai personala cu consumatorul. Rezultatul unei investitii de 30 000 euro, spatiul de 100 mp al LILIAC POP UP de la parterul Magheu One este acum adresa numarul unu pentru achizitionarea vinurilor preferate si pentru momentele de relaxare after-work, fiind disponibil si spre inchiriere in exclusivitate pentru evenimente corporate si private.” spune Victor Ciuperca, Country Manager amb Holding.

LILIAC POP UP Store este un one-stop-shop pentru toate vinurile din portofoliul amb Wine: brandul LILIAC  - Sauvignon Blanc, Sauvignon Blanc Private Selection, Feteasca Alba, Feteasca Regala, Merlot Private Selection, Rosé si Nectar of Transylvania, si brandul Crepuscul - Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewürztraminer.

Create din cei mai buni struguri de soiuri locale si internationale cultivate in regiunea Batos si Vermes Lechinta, areal viticol cu indelunga traditie din Transilvania, vinurile LILIAC sunt produse utilizand tehnologii de vinificatie de ultima ora, inclusiv metoda schilfwein, o premiera in Romania. amb Wine detine in prezent 52,8 ha de vie si are o capacitate de productie de 180 000 l pe an. Datorita dezvoltarii continue a unitatii de vinificatie, capacitatea de productie va atinge 260 000 l si approx. 350 000 sticle la sfarsitul anului 2014.